Νέο Dacia Duster: Το μόνο που έμεινε ίδιο, είναι η τιμή!
13 Φεβρουαρίου 2018

Ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, το ίδιο κορυφαίο Value for Money

Το Dacia DUSTER, το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Dacia και ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην Ευρωπαϊκή αγορά, περνάει στη 2η γενιά του. Πλήρως ανανεωμένο, με νέο σχεδιασμό που ξεχωρίζει και επανασχεδιασμένο εσωτερικό, συνεχίζει να αποτελεί το μέτρο σύγκρισης όσον αφορά στην αντοχή, προσφέροντας πλέον κορυφαία πρακτικότητα, εργονομία και αναβαθμισμένη απτή ποιότητα. Εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων νέων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, το νέο Duster συνεχίζει να είναι εξαιρετικά ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές και παράλληλα άνετο, ασφαλές και πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, είναι ένα αυθεντικό Crossover σε επίπεδο ευκολίας χρήσης και ένα αυθεντικό SUV, όσον αφορά στις δυνατότητες του να κινηθεί με εξαιρετική αποτελεσματικότητα σε όλα τα εδάφη. Παρά τη σημαντική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα, το νέο Dacia DUSTER θα διατίθεται στις ίδιες εξαιρετικά χαμηλές τιμές όπως και ο προκάτοχος του, διατηρώντας στο ακέραιο τον κορυφαίο Value for Money χαρακτήρα του! 


Το νέο Dacia Duster με μια ματιά

• Νέος, δυναμικός σχεδιασμός αμαξώματος.
 Πλήρως επανασχεδιασμένο εσωτερικό με έμφαση στην άνεση και την ποιότητα.
 Μια σειρά νέων στοιχείων εξοπλισμού που κάνουν πιο εύκολη την καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου.
 Νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης για μεγαλύτερη ασφάλεια και οδηγική απόλαυση σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.
 Ακόμα πιο άνετο και ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές.
 Όλα τα παραπάνω με το ίδιο κορυφαίο Value-for-money που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Dacia.


Ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες, ο ίδιος αυθεντικός χαρακτήρας

Το νέο Duster έχει ακόμα πιο έντονη προσωπικότητα, τόσο όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση, όσο και στο εσωτερικό. Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από τις δυναμικές γραμμές που ενισχύουν το στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου. Το εσωτερικό ξεχωρίζει για την άνεση που προσφέρει, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα υλικά, το φινίρισμα και το επίπεδο της απτής ποιότητας.

Το νέο Duster διαθέτει νέο σχεδιασμό στο εμπρόσθιο μέρος με ξεκάθαρη ταυτότητα και ισχυρή προσωπικότητα.

 Η ευμεγέθης γρίλια και τα τοποθετημένα στα άκρα του αμαξώματος φωτιστικά σώματα έχουν σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να δείχνει ακόμα πιο πλατύ.
 Το μοντέλο χρησιμοποιεί μια νέα φωτεινή υπογραφή, με φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, τα οποία αποτελούνται από τρία τμήματα. Το, σχετικά πιο οριζόντια τοποθετημένο, κάλυμμα του κινητήρα με τις έντονες πτυχώσεις, προσδίδει στο νέο Duster ένα ιδιαίτερα στιβαρό στυλ.
 Η κάτω γραμμή των παραθύρων έχει ανέβει ψηλότερα ενισχύοντας την αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας που προσφέρει το νέο Duster.
 Το παρμπρίζ ήρθε πιο μπροστά κατά 100χλστ. και είναι πιο κάθετο με αποτέλεσμα η καμπίνα των επιβατών να έχει μια πιο ευρύχωρη αίσθηση.
 Οι νέες μπάρες αλουμινίου στην οροφή, αποτελούν προέκταση της γραμμής του παρμπρίζ, προσδίδοντας ένα πιο δυναμικό προφίλ.

Στο πίσω μέρος, τα φαρδύτερα φτερά ενισχύουν την αίσθηση σταθερότητας που αποπνέει το μοντέλο. Το νέο Duster χρησιμοποιεί τη φωτεινή υπογραφή της Dacia και στο πίσω μέρος με τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα να βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος. Το σύνολο συμπληρώνουν οι φαρδύτερες προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω που τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου.

Στο εσωτερικό, η εστίαση βρίσκεται στη εντελώς αναθεωρημένη θέση οδήγησης, η οποία τώρα προσφέρει κορυφαία άνεση και πρακτικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις.

 Οι αναλογίες του νέου ταμπλό είναι πιο μεγάλες
 Στην κεντρική κονσόλα φιλοξενείται τοποθετημένη ψηλότερα και σε πιο εργονομική θέση (+74 χλστ.), η οθόνη του συστήματος MediaNav Evolution, για πιο εύκολη χρήση.
 Τα τρία κυκλικά χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού συνεχίζουν το μοτίβο που καθορίζουν οι τρείς αεραγωγοί στο κέντρο του ταμπλό.
 Στην κεντρική κονσόλα οι νέοι διακόπτες τύπου piano, ξεχωρίζουν για την αισθητική τους, αλλά και την ευκολία χρήσης.
 Ο επανασχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας δημιούργησε επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους, ενώ επέτρεψε και την τοποθέτηση του επιλογέα του συστήματος 4κινησης στη βέλτιστη θέση (δίπλα στο χειρόφρενο).
 Το τιμόνι ρυθμίζεται και στους δύο άξονες (ύψος κατά 40χλστ. και βάθος κατά 50χλστ.).
 Η θέση του οδηγού διαθέτει υποβραχιόνιο, ρύθμιση οσφυϊκής μοίρας και ένα νέο σύστημα ρύθμισης του ύψους που προσφέρει 60χλστ. διαδρομής (σε σχέση με τα 40χλστ. της πρώτης γενιάς του Duster).
 Η έδρα του καθίσματος έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 20χλστ. για καλύτερη στήριξη.
 Ο νέος σχεδιασμός των καθισμάτων προσφέρει καλύτερη πλευρική στήριξη, άνεση και αντοχή στη χρήση.
 Στο πίσω κάθισμα τα 3 προσκέφαλα τύπου «κόμμα» προσφέρουν βελτιωμένη ορατότητα όταν δεν φιλοξενούνται πίσω επιβάτες.

Το εσωτερικό του νέου Duster, είναι σχεδιασμένο για να ανταπεξέλθει σε κάθε απαίτηση, χάρη και στην προσεκτική επιλογή των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν.

• Το ταμπλό χρησιμοποιεί υλικά με πιο εκλεπτυσμένη υφή και ματ φινίρισμα.
 Τα πάνελ στις πόρτες είναι πιο στιβαρά και διαθέτουν επενδύσεις που είναι πιο ευχάριστες στην αφή.
 Τα νέα υφάσματα προσφέρουν βελτιωμένη άνεση και ξεχωρίζουν για το μοντέρνο σχεδιασμό τους.
 Ο επιλογέας έχει μικρότερο μήκος και διαθέτει στοιχεία από σατινέ χρώμιο.
 Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, το τιμόνι του νέου Duster είναι επενδεδυμένο με ειδικό δέρμα το οποίο διαθέτει ευχάριστη αφή και είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό στη χρήση.

Συνολικά το φινίρισμα και η συναρμογή έχουν σημαντικά αναβαθμιστεί.


Καμπίνα γεμάτη πρακτικές λύσεις

Οι αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα του νέου Duster φτάνουν τα 27,2 λίτρα, συμπεριλαμβανομένων και 2,8 λίτρων που προσφέρει ένα νέο συρτάρι το οποίο βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.

Ο χώρος αποσκευών κάτω από την εταζέρα είναι 445 dm3 VDA (478 λίτρα) για την έκδοση 2WD και 411 dm3 VDA (467 λίτρα) για την έκδοση 4WD. Με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος η συνολική χωρητικότητα φτάνει τα 1,478 dm3 VDA (1,623 λίτρα).

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στον τομέα της ηχομόνωσης με το θόρυβο στο εσωτερικό να έχει μειωθεί κατά 50% μέσω της χρήσης αναβαθμισμένων ηχομονωτικών υλικών.

Η μόνωση της καμπίνας βελτιώθηκε μέσω:

 αύξησης του ποσοστού των ηχομονωτικών υλικών στην καμπίνα και το χώρο του κινητήρα σε ποσοστό από 20% έως και 50%,
 μείωσης του θορύβου χάρη στη χρήση βελτιωμένων ελαστικών παρεμβυσμάτων,
 χρησιμοποίησης κρυστάλλων με αυξημένο πάχος (+ 0.35χλστ.) στα εμπρός παράθυρα.
 Ελάττωσης του θορύβου και των κραδασμών από τον κινητήρα χάρη και στην αυξημένη ακαμψία του εμπρός μέρους (υποπλαίσιο κινητήρα, ράμφη, βάση παρμπρίζ).


Το νέο Duster εφοδιάζεται με μια σειρά νέων συστημάτων που του επιτρέπουν να είναι εξαιρετικά ευέλικτο και πρακτικό στις εντός και εκτός δρόμου διαδρομές


Το νέο Duster έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά τα οποία το κάνουν εξαιρετικά ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές, ένα στοιχείο που συνετέλεσε σημαντικά στην επιτυχία της πρώτης γενιάς του μοντέλου. Οι διαστάσεις του είναι:

 Μήκος: 4,34μ.
 Πλάτος: 1,80μ. 
 Απόσταση από το έδαφος 210χλστ.
 Γωνία προσέγγισης: 30°  – Γωνία διαφυγής 34° (33° έκδοση 4WD)
 Γωνία ράμπας: 21°


Ακόμα πιο εύκολη και απολαυστική εμπειρία οδήγησης

 Το νέο Duster χρησιμοποιεί μια νέα ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα. Το νέο σύστημα μειώνει κατά 35% τη δύναμη που πρέπει να ασκήσει ο οδηγός, στοιχείο ιδιαίτερα χρήσιμο κατά τους ελιγμούς στάθμευσης. Παράλληλα το σύστημα διεύθυνσης έχει κατά 6% μικρότερο λόγο μετάδοσης, προσφέροντας γρηγορότερη απόκριση και βελτιωμένη ευελιξία. Ο βαθμός υποβοήθησης είναι μεταβλητός ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος για καλύτερη σταθερότητα στις μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ συνολικά προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση, ιδιαίτερα στις εκτός δρόμου διαδρομές.

• Το σύστημα multi-view camera, αποτελείται από τέσσερις κάμερες (μία εμπρός, από μία σε κάθε πλευρά του οχήματος και μία στο πίσω μέρος) και επιτρέπει στον οδηγό να έχει μια περιμετρική εικόνα του χώρου γύρω από το αυτοκίνητο, βοηθώντας τον σημαντικά κατά τη διάρκεια των ελιγμών στάθμευσης. Το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα με την επιλογή της όπισθεν και αν ο οδηγός επιλέξει την 1η στην οθόνη προβάλλεται η εικόνα από την εμπρός κάμερα. Παράλληλα η κάμερα μπορεί να ενεργοποιηθεί και χειροκίνητα, πατώντας το κουμπί “MVC”. Με το ίδιο κουμπί ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα, το οποίο απενεργοποιείται σε κάθε περίπτωση αυτόματα αν η ταχύτητα του οχήματος ξεπεράσει τα 20χλμ./ώρα. Οι πλαϊνές κάμερες είναι τοποθετημένες στο κάτω μέρος των εξωτερικών καθρεπτών.

• Το Hill Descent Control επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει με άνεση και ασφάλεια την ταχύτητα του αυτοκινήτου σε κατηφορικές διαδρομές με μεγάλη κλίση. Το σύστημα επενεργεί στα φρένα του οχήματος παρέχοντας εξαιρετική σταθερότητα.

 Ο συνδυασμός των συστημάτων Hill Start Assist και Hill Descent Control κάνουν την οδήγηση σε δρόμους με μεγάλη κλίση πολύ πιο εύκολη και ασφαλή.

• Για τους φίλους της εκτός δρόμου οδήγησης, η απεικόνιση 4X4 στο σύστημα MediaNav Evolution περιλαμβάνει πυξίδα και κλινόμετρα (διαμήκης και εγκάρσιος άξονας) που ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο τον οδηγό για τις κλίσεις του οχήματος.

• Το νέο Duster είναι διαθέσιμο και με σύστημα εισόδου – εκκίνησης χωρίς κλειδί. Το σύστημα αυτόματα ξεκλειδώνει όλες τις πόρτες καθώς ο οδηγός πλησιάζει το όχημα και αντίστοιχα τις ασφαλίζει καθώς απομακρύνεται. Επίσης ο οδηγός δεν χρειάζεται να βγάλει το κλειδί από την τσέπη του χάρη στο σύστημα εκκίνησης με κουμπί start/stop.

• Το σύστημα πολυμέσων MediaNav Evolution περιλαμβάνει και το σύστημα Driving Eco2 , το οποίο ενημερώνει και βοηθά τον οδηγό ώστε να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο με τη μέγιστη οικονομία καυσίμου.


Μια δοκιμασμένη γκάμα κινητήρων

Το νέο Duster συνεχίζει να εφοδιάζεται με μία σειρά αποδοτικών και αξιόπιστων κινητήρων του GROUPE RENAULT. Οι κινητήρες ξεχωρίζουν για την πολιτισμένη λειτουργία τους, την οικονομία καυσίμου, αλλά και το χαμηλό κόστος συντήρησης.

• Ο κινητήρας βενζίνης 1.6 SCe 115 (εκδόσεις 2WD και 4WD) που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο.

 Ο κινητήρας πετρελαίου 1.5 dCi 110 (εκδόσεις 2WD και 4WD) ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο, αλλά και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (μόνο στην έκδοση 2WD).