Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

Κάνοντας την αυτοκίνηση προσιτή στο ευρύ κοινό

Από την ίδρυσή της, η Dacia έχει θέσει ως αποστολή της να δημιουργεί νέα, αξιόπιστα αυτοκίνητα διαθέσιμα σε όλους. Η μάρκα έχει εξελιχθεί με τα χρόνια, προσαρμοζόμενη στις ανάγκες των πελατών της, ενώ παραμένει πιστή στις αρχές της. Με αυτόν τον τρόπο, έσπασε το κατεστημένο και προκάλεσε, σε αρκετές περιπτώσεις, αναταράξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία. Κάθε μοντέλο της γκάμας της, είναι από μόνο του μία επανάσταση.

DACIA, Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΜΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ

Η Dacia ιδρύθηκε στη Ρουμανία το 1966, με ένα ξεκάθαρο στόχο: να προσφέρει σύγχρονα, αξιόπιστα και οικονομικά αυτοκίνητα στους κατοίκους της Ρουμανίας. Ονομάστηκε Dacia από το όνομα (Δακία) που έδωσαν οι Ρωμαίοι σε μία περιοχή που τώρα είναι γνωστή ως Ρουμανία.

Η Renault ανέλαβε τη Dacia το 1999, σηματοδοτώντας μια στρατηγική αλλαγή. Η Dacia έγινε έτσι μια από τις μάρκες του Renault Group, ξεκινώντας μια νέα εποχή όσον αφορά στην ποιότητα.
ΤΟ 2004 ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ LOGAN
Σχεδιασμένο αρχικά για τις αναδυόμενες αγορές με την ακαταμάχητη τιμή των 5.000€, το Logan ήταν ένα μοντέρνο και αξιόπιστο οικογενειακό μοντέλο που σηματοδότησε την αναγέννηση της μάρκας. Έφερε την επανάσταση στις αγορές του αυτοκινήτου, και σημείωσε απίστευτη εμπορική επιτυχία, συμπεριλαμβανομένων και των αγορών της Δυτικής Ευρώπης, όπου το Logan λανσαρίστηκε το 2005.
ΤΟ 2008 ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ SANDERO
Το Sandero ήταν το δεύτερο σημαντικό λανσάρισμα για τη μάρκα Dacia. Είναι επίσης και το best-seller μοντέλο της μάρκας. Οι γενναιόδωρες διαστάσεις του, ο πρακτικός του σχεδιασμός, η ευελιξία και η προσιτή τιμή αγοράς, είναι μερικά από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που έκαναν το Sandero best-seller στην Ευρώπη.  
ΤΟ 2010 ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ DUSTER
Με το Duster, η Dacia καταρρίπτει για ακόμα μία φορά τα στερεότυπα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Duster, πέραν του ότι καθιερώνεται ως το πλέον προσιτό SUV είναι ένα ελκυστικό αυτοκίνητο που διαθέτει και ικανότητες κίνησης εκτός δρόμου. Για μια ακόμα φορά, η μάρκα γνωρίζει τεράστια εμπορική επιτυχία.        
ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ

Σήμερα, η Dacia δραστηριοποιείται σε 44 χώρες στην Ευρώπη και την περιοχή της Μεσογείου, εξυπηρετώντας περισσότερους από 7 εκατομμύρια πελάτες.

Η ιστορία επιτυχιών συνεχίζεται με μια νέα επανάσταση: Το νέο Spring (σύντομα διαθέσιμο) το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia που έρχεται για να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε όλους.

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ DACIA;

Dacia in [country]
H Dacia στην Ελλάδα
Dacia - Valeurs
Η φιλοσοφία της Dacia