ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Ασφάλεια σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές
Η επίτευξη υψηλού επιπέδου ασφάλειας έπαιξε πρωταρχικό ρόλο στον σχεδιασμό και την κατασκευή των μοντέλων της DACIA. Οι μηχανικοί της Renault έκαναν μεγάλη προσπάθεια ώστε να καταλήξουν σε μοναδικές λύσεις που ξεχωρίζουν από τις ανάλογες λύσεις που υιοθετούνται στα «παραδοσιακά» προγράμματα κατασκευής, ώστε οι επιδόσεις της ασφάλειας να προσεγγίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο εκείνες των πιο ακριβών μοντέλων της Renault.

Τα μοντέλα της DACIA πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφάλειας. Έχουν περάσει επιτυχώς τις αυστηρότερες δοκιμές της Renault καθώς και μια σειρά δοκιμών από ανεξάρτητες αρχές και εξειδικευμένο περιοδικό τύπο σε όλη την Ευρώπη. Ολοκλήρωσαν επίσης με επιτυχία, τα τεστ πέδησης καθώς και δοκιμές με διάφορα εμπόδια, ενώ είχαν πολύ καλά αποτελέσματα και στα τεστ NCAP.

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Ενεργητική Ασφάλεια

Οι λύσεις στις οποίες κατέληξαν οι μηχανικοί για την ενεργητική ασφάλεια των μοντέλων DACIA και κυρίως του Logan, βασίστηκαν στον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στις σειρές της Renault:
  • Εμπρόσθιος άξονας εξ' ολοκλήρου επανασχεδιασμένος, βασισμένοςστο μοντέλο Renault Clio II.
  • Πίσω άξονας που προέρχεται από το σχεδιασμό της πλατφόρμας Β (μοντέλο Renault Modus).
  • Συστήματα πέδησης και διεύθυνσης (μηχανικού ή υδραυλικού, ανάλογα με την έκδοση) που εκπληρώνουν ακόμα και τις αυστηρότερες τεχνικές προδιαγραφές της Renault.
Όλα τα μοντέλα DACIA,είναι εξοπλισμένα με τo σύστημα ABS Bosch 8.1, της ίδιας γενιάς με αυτό του μοντέλου Renault Megan II, καθώς και με το σύστημα ηλεκτρονικής κατανομής πέδησης EBD (Electronic Brake force Distribution).

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Παθητική Ασφάλεια
Βασισμένο σε μια πλατφόρμα που προέρχεται στη σύλληψη και τον σχεδιασμό της από την πλατφόρμα Β (Renault Modus, Nissan Micra), το σύστημα παθητικής ασφάλειας των μοντέλων DACIA, επωφελείται από όλα τα πλεονεκτήματα της σχεδίασης της Renault:
  • Αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού, ζώνες ασφαλείας και προσκέφαλα στα πίσω καθίσματα.
  • Προστασία του κορμού και των κάτω άκρων οδηγού και συνοδηγού.
  • Ταμπλό από κυψελοειδές υλικό που ελαχιστοποιεί τις πιθανές βλάβες στα γόνατα των επιβαινόντων.
  • Εγκάρσια δοκός που συγκρατεί τις αποσκευές.