30 Ιανουαρίου 2012

Ο Prost και το Dacia LODGY «Glace», στην κορυφή του Trophee Andros!

Μετά από ένα τελικό με πολύ σασπένς, η Dacia κατακτά τον 1ο της τίτλο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, χάρη σε έναν εκπληκτικό Alain Prost και την πολύτιμη βοήθεια των Nicolas Prost και Evens Stievenart.

Ο Alain Prost προσθέτει με αυτό τον τίτλο, το 3ο τρόπαιο Trophée Andros στη συλλογή του, και χαρίζει στο Dacia Lodgy «Glace» τη διάκριση του πρώτου αυτοκινήτου ‘ενός όγκου’ που κατακτά τον τίτλο στον πάγο, τη στιγμή μάλιστα που δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί το αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής. (Αναμένεται να παρουσιαστεί στο φετινό διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης).
Τρεις για έναν τίτλο! Η αγωνία στον τελικό του Andros Trophy 2011-2012 που διεξήχθη στην Auvergne, είχε φτάσει στο κατακόρυφο, και το πρωτάθλημα αποδείχθηκε αναμφισβήτητα συναρπαστικό μέχρι και τον τελευταίο αγώνα. Για την ομάδα της Dacia, τα πράγματα ήταν πολύ απλά: για να στεφθεί πρωταθλητής ο Alain Prost, έπρεπε απλά να κερδίσει.
Οι διοργανωτές της εκδήλωσης είχαν καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να προετοιμάσουν την παγωμένη ειδική, όμως παρά τη χιονόπτωση, ο πάγος που κάλυπτε τη διαδρομή ήταν ιδιαίτερα εύθραυστος, με αποτέλεσμα σε πολλά σημεία να είναι έτοιμος να σπάσει και να φανεί η άσφαλτος.

Μετά από τα ελεύθερα δοκιμαστικά όπου όλα κύλησαν ομαλά, οι Alain Prost, Evens Stievenart και Nicolas Prost ξεκινούν τον πρώτο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών με τρομερή διάθεση και επιθυμία να πάρουν το ψυχολογικό πλεονέκτημα απέναντι στους αντιπάλους τους. Το χορό άνοιξε ο Nicolas τερματίζοντας πρώτος μετά από 4 τέλειους γύρους. Μετά από λίγα λεπτά, ακολουθεί και ο Evens. Το αυτοκίνητο της Picard πραγματοποίησε επίσης μια σειρά από πολύ καλούς γύρους και κατέλαβε την πρώτη θέση.

Σε όλους ήταν προφανές ότι τα Dacia Lodgy «Glace» είχαν ένα πολύ καλό ρυθμό. Ένας – ένας οι αντίπαλοι της ομάδας της Dacia έδειχναν να μην μπορούν να ξεπεράσουν σε ταχύτητα τον Evens και τον Nicolas. Στον προτελευταίο γύρο μπήκε στην πίστα ο Jean-Philippe Dayraut, που κατάφερε τελικά να είναι και ο μοναδικός που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο.

Ο μεγάλος διεκδικητής του Trophée Andros, Alain Prost ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει με το τελευταίο γκρουπ. Ο «Κος καθηγητής» ξεπέρασε όπως ήταν αναμενόμενο, όλα τα εμπόδια και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, όντας μάλιστα και 8 δέκατα ταχύτερος από τον αντίπαλό του Jean-Philippe Dayraut. Ο Evens παρατάχθηκε τελικά στην 3η θέση της εκκίνησης, και ο Nicolas στην 4η.

«Πρόκειται για το τέλειο συλλογικό αποτέλεσμα», δήλωσε ο Alain Prost. «Αρκεί μόνον να μην κερδίσει αυτό τον αγώνα ο Benjamin Rivière, και ο τίτλος του Trophée Andros είναι σίγουρος. Χάρη στην εκπληκτική δουλειά των Evens και Nico, αυτός έμεινε στην 5η θέση. Για μένα είναι ένα πολύ καλό σημάδι όταν οι δύο team-mates μου κάνουν κάθε φορά τόσο καλούς χρόνους. Ξέρω ότι τα Dacia μας δουλεύουν άψογα, και το μόνο που χρειάζεται είναι να συγκεντρωθώ στην δική μου οδήγηση».

Το σκηνικό του 2ου γύρου των κατατακτήριων δοκιμών, εξελίχθηκε στον ίδιο πολύ γρήγορο ρυθμό. Ο Alain Prost, ο Evens Stienvenart, και ο Nicolas Prost είχαν πλέον καταλάβει ότι χρειαζόταν ένα πολύ γρήγορο ρυθμό για να κερδίσουν. Όπως και στον πρώτο γύρο των δοκιμαστικών, έτσι και τώρα, οι Nicolas και Evens εκπλήρωσαν στο ακέραιο την αποστολή τους. Το φορτίο έπεφτε μοιραία στους ώμους του Alain Prost καθώς ο Jean-Philippe Dayraut έδειχνε να βελτιώνει τους χρόνους του. «Όταν είδα τους χρόνους του Jean-Philippe, ήξερα ότι δεν μου απέμεναν πια και πολλές επιλογές, τα είχα δώσει όλα!» Ακολούθησαν 4 καταπληκτικοί γύροι και ο καλύτερος χρόνος για τον Alain Prost, με διαφορά πάνω από 1 δευτερόλεπτο από τον 2ο, ήταν πλέον γεγονός. Ο οδηγός του Dacia Lodgy «Glace» με το n°2 στις πόρτες, ήταν επικεφαλής των κατατακτήριων δοκιμών. Ο Evens Stievenart 3ος , και ο Nicolas Prost 5ος.

Ο τελικός αποδείχθηκε ότι ήταν ο καλύτερος τρόπος για να καταλήξει ένα εξαιρετικά συναρπαστικό πρωτάθλημα. Παρόλα αυτά οι ανατροπές κατά τη διάρκεια του αγώνα, λίγο έλλειψε να χαλάσουν το πάρτι. Ο εμβολισμός του Alain Prost από ένα άλλο αγωνιζόμενο θα μπορούσε ακόμη και να καταστρέψει τα πάντα, αλλά ένας πραγματικός άθλος των μηχανικών του που κατάφεραν να επισκευάσουν το αυτοκίνητο σε ελάχιστα μόλις λεπτά, έσωσε την ομάδα από την καταστροφή. Η κατάληξη ήταν ευτυχής και στο τέλος ο Alain Prost πανηγύρισε τον 3ο του τίτλο στο Πρωτάθλημα Trophée Andros κερδίζοντας και τον τελικό, και σημειώνοντας την 3η του νίκη στη σεζόν, την 4η για την ομάδα της Dacia.

Μετά από τρείς συμμετοχές στο πρωτάθλημα Trophée Andros, η Dacia γράφει πλέον το όνομά της στο πάνθεον των νικητών. Πρόκειται για ένα τίτλο που αποτελεί τον ιδανικότερο προάγγελο της καριέρας του Dacia Lodgy, το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί τον προσεχή Μάρτιο στο Διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Alain Prostήταν ένα αγώνας που έπρεπε να κερδίσω. Αισθανόμουν πολύ καλά με το αυτοκίνητο, και η εκπληκτική δουλειά που είχε γίνει από όλη την ομάδα, μου έδωσε τη δυνατότητα να κερδίσω δύο πολύ καλές θέσεις στα δοκιμαστικά. Έπρεπε να μην κάνουμε κανένα λάθος αυτό το Σαββατοκύριακο, και να δουλέψουμε πολύ καλά από την αρχή μέχρι το τέλος του κάθε γύρου. Ο τελικός λίγο έλειψε να μας χαλάσει τη διάθεση, αλλά ας όψεται η συμπεριφορά κάποιων κατά τη διάρκεια του φετινού πρωταθλήματος. Ο σημερινός θρίαμβος της Dacia είναι πολύ σημαντικός, καθότι επιτύχαμε να λάβουμε μέρος και να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα ενός αυτοκινήτου ‘ενός όγκου’, γεγονός που από μόνο του αποτελούσε πρόκληση. Οφείλω να ευχαριστήσω ολόκληρη την ομάδα και ειδικότερα τους Evens και Nicolas. Χωρίς την παρουσία του 2ου αυτοκινήτου, είναι σίγουρο ότι δεν θα ήταν δυνατόν να κατακτήσουμε τον τίτλο του Trophée Andros, ένα τίτλο που ήταν διεκδικήσιμος μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο».

Evens Stievenartήταν μια πολύ έντονη μέρα. Εργαστήκαμε, για μία ακόμα φορά, όλοι μαζί για τον ίδιο σκοπό. Σήμερα, ήταν πολύ πιο σημαντικό από οποιαδήποτε άλλη μέρα, να μεταφέρουμε όσο περισσότερη πληροφόρηση μπορούσαμε, στον Alain. Ο τίτλος που κατέκτησε, είναι τίτλος για όλη την ομάδα της Dacia. Σε προσωπικό επίπεδο, έμαθα πάρα πολλά από τον Alain, και από όλα τα μέλη της ομάδας. Είμαι βέβαια στενοχωρημένος που το πρωτάθλημα τελείωσε, γιατί η απόδοσή μου βελτιώνονταν συνεχώς. Ανέβηκα κάποιες φορές στο βάθρο, κέρδισα και έναν αγώνα, και είμαι 5ος στη γενική κατάταξη. Αυτό είναι πολύ θετικό για εμένα, και θα προσπαθήσω να εκμεταλλευτώ στο πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς».

Nicolas ProstΓια εμένα ήταν ένα πρωτάθλημα προσαρμογής, και το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από θετικό. Έλαβα μέρος σε ένα πρωτάθλημα που κατέκτησε ο πατέρας μου, ενώ πήρα και τον τίτλο του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου. Έμαθα πάρα πολλά πράγματα κοντά στην ομάδα, και έζησα συγκλονιστικές στιγμές. Όσο για τον τελικό, τα δώσαμε όλα ώστε να κατακτήσουμε αυτό τον τίτλο. Είναι μία νίκη και για του τρείς μας, και ελπίζω και εγώ να παλέψω κάποια μέρα για τον ίδιο τίτλο».

Κατάταξη στην κατηγορία Super Besse :1. Alain Prost (Dacia Lodgy Glace)– 2. Jean-Philippe Dayraut (Mini Countryman) –3. Evens Stievenart (Dacia Lodgy Glace)– 4. Benjamin Rivière (Skoda Fabia) – 5. Nicolas Bernardi (Ford Fiesta RS) –6. Nicolas Prost (Dacia Lodgy Glace)– 7. Jean-Baptiste Dubourg (Renault Clio) – 8. Jacques Villeneuve (Skoda Fabia) – 9. Andréa Dubourg – 10. Olivier Pernaut…

Γενική κατάταξη Trophée Andros :

1. Alain Prost (Dacia Lodgy Glace), 823βαθμοί. –

2 Benjamin Rivière (Skoda Fabie), 818β. –

3. Jean-Philippe Dayraut (Mini Countryman), 817β. –

4. Olivier Panis (Skoda Fabia), 784β. –

5. Evens Stievenart (Dacia Lodgy Glace), 764β.–

6. Franck Lagorce (Skoda Fabia), 763β. –

7. Jean-Baptiste Dubourg (Renault Clio), 760β. –

8. Pierre Llorach (Renault Clio III), 746β. –

9. Bertrand Balas (Mini Countryman), 743β. –

10. Nicolas Prost (Dacia Lodgy Glace), 725β…