3 Ιουνίου 2011

Dacia Duster «No Limit»: αποφασισμένο να αντιμετωπίσει το μεγαλύτερο Hill Climb παγκοσμίως

Η Dacia αποφάσισε να συμμετάσχει στην πιο διάσημη και πιο προκλητική ανάβαση στον κόσμο – το Pikes Peak International Hill Climb - που θα πραγματοποιηθεί στο Κολοράντο των ΗΠΑ, στις 26 Ιουνίου.

Η Dacia θα εισέλθει στην αμερικανική εκδήλωση, με ένα ειδικά κατασκευασμένο μοντέλο 850 ίππων, το Dacia Duster «No Limit». Το αυτοκίνητο, θα οδηγηθεί από τον τρεις φορές πρωταθλητή του Trophee Andros, Jean-Philippe Dayraut, του οποίου ο φιλόδοξος στόχος είναι απλά να αγωνιστεί και να νικήσει.


DACIA: ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΟΛΜΗΣ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΥ


Η μάρκα Dacia του Ομίλου Renault, έχει ταρακουνήσει τον χώρο του αυτοκινήτου.Σε διάστημα μόλις επτά ετών συνεχούς ανάπτυξης, έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς παίκτες της αγοράς. Πράγματι, χάρη στη δημιουργία μιας γκάμας ιδιαίτερα αξιόπιστων οχημάτων, ευρύχωρων και προσεκτικά σχεδιασμένων που όλα διαθέτουν ασυναγώνιστη απόδοση και μοναδικά πακέτα εξοπλισμού για την τιμή τους, η Dacia έχει αναδειχθεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες ιστορίες της αυτοκινητοβιομηχανίας.Το Duster off-roader που λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 2010, , ήταν το έκτο όχημα της μάρκας και αποτέλεσε μεγάλη επιτυχία, δεδομένου ότι οι πωλήσεις του μέχρι σήμερα, έχουν φθάσει περίπου τα 127.000 οχήματα παγκοσμίως. Το μοντέλο αυτό, έχει επίσης, γίνει το αστέρι στις αγωνιστικές δραστηριότητες της Dacia, καθώς συμμετέχει σε θεσμούς, όπως στον αγώνα σε πάγο Trophee Andros της Γαλλίας με τον Alain Prost (δύο φορές δεύτερος), στο Rallye Aicha des Gazelles (2η και 3η θέση, το 2011) και, πολύ σύντομα, στο Pikes Peak International Hill Climb.Το πάθος της Dacia για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αντικατροπτίζεται στις τολμηρές και φιλόδοξες αξίες που εκφράζουν τη μάρκα.

DACIA DUSTER «NO LIMIΤ»: ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ONE-OFF

Το Dacia Duster «No Limit» είναι ένα εξαιρετικό και πολύ ισχυρό αυτοκίνητο. Κατασκεύαστηκε ειδικά από ομάδες της Tork Engineering (σχεδιασμός, κατασκευή, συναρμολόγηση και ανάπτυξη), και της Sodemo (κινητήρας) σε συνεργασία με τη Renault Sport Technologies, η οποία προσέφερε τη μοναδική τεχνογνωσία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και εφοδίασε το αυτοκίνητο με συγκεκριμένα εξαρτήματα.Το Dacia Duster «No Limit» συμμορφώνεται με τις ειδικές διατάξεις του Aμερικανικού ανταγωνισμού «Unlimited», ο οποίος δεν καθορίζει ανώτατο όριο για τo μέγεθος ή την ισχύ του κινητήρα. Δεν υπάρχει επίσης ελάχιστο βάρος, μπορούν να χρησιμοποιηθούν οποιαδήποτε ελαστικά και δεν υπάρχουν περιορισμοί σχετικά με το σύστημα μετάδοσης ή της αεροδυναμικής.Κάτω από το πολυεστερικό εξωτερικό του περίβλημα, το Dacia Duster «No Limit» διαθέτει μια σειρά από εξελιγμένα χαρακτηριστικά, όπως:

- Ισχυρό κινητήρα 850hp:Ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί ειδικά από τη Sodemo και βασίζεται στο μπλοκ NISSAN VR 38 DETT(3.8-λίτρων V6) του Nissan GT-R με συνέπεια να έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να προσφέρει τη μέγιστη απόδοση, παρά το μεγάλο υψόμετρο που θα ανεβεί κατα την πορεία του, το οποίο ξεκινά στα 2.860 μέτρα και τερματίζει στα 4.300 μέτρα.

- Ειδικό κιβώτιο ταχυτήτων:Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα σειριακό εξατάχυτο Sadev κιβώτιο, ειδικά σχεδιασμένο για να αντέχει την αυξημένη ιπποδύναμη και ταυτόχρονα, να μπορεί να εξασφαλίσει γρήγορες και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων.

- Προηγμένη αεροδυναμική:Η εξεζητημένη αεροδυναμική σχεδίαση του Dacia Duster «No Limit» σπάνια επιτρέπεται από τους κανονισμούς στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αναπτύχθηκε σε αεροδυναμική σήραγγα και τα πίσω του φτερά είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά.

JEAN-PHILIPPE DAYRAUT: ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ

Ο Jean-Philippe Dayraut, από καιρό ονειρευόταν να διαγωνιστεί στο Pikes Peak Hill Climb με ένα τόσο εξαιρετικό αυτοκίνητο. Ήταν αυτός που κατάφερε να πείσει τη Renault Sport Technologies και τη Dacia να τον ακολουθήσουν σε αυτή την ασυνήθιστη περιπέτεια.Η διοργάνωση στο Κολοράντο απαιτεί άψογη πρόσφυση, παρά το γεγονός ότι τα κρατήματα ποικίλλουν, καθώς η μισή επιφάνεια αποτελείται από άσφαλτο και μισή από χώμα και εναλλάσεται συχνά από τον ένα τύπο επιφάνειας στον άλλον. Μόνο επαγγελματίες οδηγοί, με πείρα σε αγώνες που ξέρουν να αγωνίζονται σε επιφάνειες όπως χώμα και πάγος, μπορούν να ελπίζουν ότι θα φτάσουν στην κορυφή. Με όχι λιγότερους από έξι γαλλικούς τίτλους σε μονοθέσια και αγώνες τουρισμού αυτοκινήτου, και με τρία κύπελλα Trophee Andros – συμπεριλαμβανομένου και του τελευταίου - στην κατοχή του, ο Jean-Philippe Dayraut, διαθέτει τα ιδανικά προσόντα για αυτή την αποστολή."Το Pikes Peak Hill Climb είναι η μόνη εκδήλωση όπου μπορείς να κρατήσεις ένα τέρας σαν αυτό, υπό έλεγχο, ενώ πλαγιολισθαίνεις σε ταχύτητες 200kph σε μια διαδρομή, που περιλαμβάνει άσφαλτο και χώμα», σημειώνει ο Jean-Philippe Dayraut. «Δεν μπορώ να σκεφτώ οποιαδήποτε άλλη μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπου να επιτρέπονται τέτοιου είδους αυτοκίνητα."

DACIA: ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

  • Το 2010, οι συνολικές πωλήσεις του Dacia έφτασαν σχεδόν τα 350.000 οχήματα (αύξηση κατά 11,8 τοις εκατό από το 2009).
  • Το Dacia ήταν το τέταρτο επιβατικό αυτοκίνητο της Γαλλίας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από οποιαδήποτε άλλη μάρκα, στα τέλη του 2010.
  • Το Dacia Duster είναι το όγδοο μοντέλο της Γαλλίας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και βρίσκεται ήδη στην κορυφή της κατηγορίας 4x4/crossover, το 2011.
  • Το Dacia Duster ψηφίστηκε πρόσφατα «4x4 Αυτοκίνητο της Χρονιάς» από το γαλλικό περιοδικό«4x4 Magazine».
  • Σχεδόν 127.000 Dusters έχουν πωληθεί, σε όλο τον κόσμο, από τα μέσα του Απριλίου, όπου έγινε το λανσάρισμα.

PIKES PEAK INTERNATIONAL HILL CLIMB:

  • Τοποθεσία: Κολοράντο (ΗΠΑ)
  • Μήκος αγωνιστικού χώρου: 20km
  • Υψόμετρο εκκίνησης: 2,860 μέτρα
  • Υψόμετρο τερματισμού: 4,300 μέτρα
  • Τύπος επιφάνειας: μισή άσφαλτος/μισή χώμα
  • Ρεκόρ ('Unlimited' class): 10m 1.42s Το ρεκόρ κατέρριψε ο Ιάπωνας Tajima Nobuhiro (Suzuki) το 2007