3 Σεπτεμβρίου 2021

DACIA JOGGER:
ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ 7ΘΕΣΙΟ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ

Η Dacia φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία C, με ένα νέο και προσιτό οικογενειακό μοντέλο, που θα προσφέρεται σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις.

Το Dacia JOGGER αποτελεί τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής στρατηγικής της Dacia. Σε συνέχεια της παρουσίασης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, του Spring, του νέου Sandero, και του SUV Duster, η Dacia διευρύνει τη γκάμα των οικογενειακών της αυτοκινήτων με ένα νέο, 7θέσιο μοντέλο. Το νέο μοντέλο αποτελεί μέρος του πλάνου της Dacia για την πλήρη ανανέωση της γκάμας της, την ώρα που δύο ακόμα νέα μοντέλα προγραμματίζεται να παρουσιαστούν μέχρι το 2025.

Το Dacia JOGGER συγκεντρώνει πλεονεκτήματα από πολλές κατηγορίες: το μήκος ενός station wagon, την ευρυχωρία ενός MPV, την εμφάνιση ενός SUV. Πρόκειται για ένα μοντέλο που είναι... μία κατηγορία από μόνο του. Σαν γνήσιο μέλος της οικογένειας Dacia, το JOGGER προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.

Με όνομα που παραπέμπει σε σπορ, περιπέτεια και θετική ενέργεια, το Dacia JOGGER συμβάλλει καθοριστικά στην προώθηση της νέας ταυτότητας της μάρκας. Σύντομο, μοντέρνο και διεθνές, το όνομα αντανακλά στιβαρότητα και ευελιξία στη χρήση. Το Dacia JOGGER θα αποτελέσει έναν σύντροφο ζωής στην καθημερινότητα των οικογενειών που αναζητούν ένα μέσο απόδρασης στη φύση.

Το Dacia JOGGER θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες: τον καινούργιο βενζινοκινητήρα 1.0 TCe 110 και τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG. Η Dacia είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει στην αγορά μία πλήρη γκάμα μοντέλων με βενζινοκινητήρες και κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης / υγραερίου).

Το 2023 στην γκάμα πρόκειται να προστεθεί και μία έκδοση με υβριδικό σύστημα κίνησης. Έτσι, το Dacia JOGGER θα γίνει το πιο προσιτό 7θέσιο υβριδικό της αγοράς!


"Η Dacia με το Jogger , επανεφευρίσκει το 7θέσιο οικογενειακό όχημα. Το νέο μοντέλο αντικατοπτρίζει τον περιπετειώδη χαρακτήρα της μάρκας. Αντανακλά τη δέσμευση της Dacia να κάνει τις μετακινήσεις προσιτές σε όλους, συμπεριλαμβανομένων και των μεγάλων οικογενειών. Το Dacia Jogger θα είναι επίσης το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Dacia, επειδή όλοι πρέπει να έχουν πρόσβαση στην εξηλεκτρισμένη αυτοκίνηση” Denis Le Vot, CEO Dacia.


ΓΚΑΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ LPG

ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.0 TCe 110
Το Dacia JOGGER εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα 1.0 TCe 110, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο TCe 110 είναι ένας 3κύλινδρος turbo κινητήρας 1.0 λίτρου, με άμεσο ψεκασμό και απόδοση 110 ίππων (81kW). Χάρη στο μπλοκ αλουμινίου, ο κινητήρας αυτός επιτυγχάνει μείωση του βάρους του. Με ροπή 200Nm στις 2.900σ.α.λ., είναι, αυτή τη στιγμή, ο πιο ισχυρός κινητήρας στη γκάμα του Dacia JOGGER.

1.0 TCe 100 LPG: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (ΒΕΝΖΙΝΗΣ/ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ)
Η Dacia είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει μια πλήρη γκάμα οχημάτων διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG). Η μεικτή κατανάλωση (WLTP) του κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG, ξεκινά από τα 7,6λ./100χλμ.* (με 121γρ. CO2/χλμ*). Όταν λειτουργεί με υγραέριο, οι μέσες εκπομπές CO2 για το Dacia JOGGER είναι 10% λιγότερες από έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μοντέλο επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία που φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που διαθέτει: ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων.
* Τιμές κατ’ εκτίμηση που βρίσκονται σε διαδικασία έγκρισης

ΤΟ DACIA JOGGER HYBRID ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΤΟ 2023
Το 2023 στη γκάμα θα προστεθεί και μία έκδοση με υβριδικό σύστημα κίνησης. Το Dacia JOGGER θα είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που θα διαθέτει υβριδική τεχνολογία, ενώ αναμένεται να γίνει το πιο προσιτό 7θέσιο υβριδικό στην αγορά.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Dacia JOGGER συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα κιβώτιο multi-mode χωρίς συμπλέκτη. Το σύστημα πέδησης με ανάκτηση ενέργειας, σε συνδυασμό με την μεγάλη ικανότητα ανάκτησης ενέργειας της μπαταρίας των 1,2 kWh (230V) και το αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο, σημαίνει ότι το 80% του χρόνου που το αυτοκίνητο θα κινείται στους δρόμους της πόλης, μπορεί να το κάνει αμιγώς ηλεκτροκίνητα, εξοικονομώντας έως και 40% σε καύσιμα (σε σύγκριση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα σε αστικό κύκλο).