To Dacia Lodgy « Glace », είναι μια πανίσχυρη αγωνιστική έκδοση ενός εντελώς καινούργιου οικογενειακού μοντέλου παραγωγής το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης του 2012! Ένα μοντέλο που το όνομά του ετυμολογικά είναι συνώνυμο της ευρυχωρίας και του οικογενειακού περιβάλλοντος. Τολμηρή όπως πάντα και πιστή στις αρχές της για συμμετοχή στο απαιτητικό πεδίο των αγώνων, η μάρκα Dacia, θέλησε με την 3η χρονιά εμπλοκής της στο συγκεκριμένο θεσμό, να ταράξει και πάλι τα νερά. Για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού Trophée Andros, μια εταιρεία συμμετέχει με ένα αυτοκίνητο MPV.
Για να κεντρίσει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον, στη γραμμή εκκίνησης κάθε αγώνα, η μάρκα θα παρατάσσει όχι ένα αλλά δύο αγωνιστικά Lodgy « Glace »: στο τιμόνι του πρώτου θα βρίσκεται Alain Prost, που έχει ήδη στη συλλογή του δύο τίτλους δευτεραθλητή για τα πρωταθλήματα του 2010 & 2011, στο τιμόνι ενός Dacia Duster « Glace ». Στο τιμόνι του 2ου Lodgy « Glace » θα βρίσκεται ο γιός του Nicolas Prost, αλλά και ο Evens Stievenart, πολύ γνωστός συναθλητής του Alain Prost και συγκάτοικός του στο βάθρο του νικητή στον τελικό/super-ειδική του προηγούμενου πρωταθλήματος, που διεξήχθη στο Stade de France. Μια πραγματικά οικογενειακή υπόθεση για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Η Dacia κλείνει το μάτι στον προφανή στόχο, που δεν είναι άλλος από τη νίκη!
Το Lodgy « Glace » σχεδιάστηκε ειδικά για αυτόν τον ασυνήθιστο αγώνα, που φημίζεται σαν μια από τις δυσκολότερες δοκιμασίες στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι τεχνικοί κανονισμοί του πρωταθλήματος Trophée Andros είναι ιδιαίτερα αυστηροί. Για κάθε επιμέρους στοιχείο του αυτοκινήτου υπάρχουν αυστηροί περιορισμοί (διαστάσεις αμαξώματος, κιβώτιο ταχυτήτων, τροχοί και ελαστικά), αλλά και για τα χρησιμοποιούμενα υλικά επίσης. Οι κανονισμοί έχουν σχεδιαστεί ώστε να περιορίζονται οι πολύπλοκες και πανάκριβες τεχνολογικές επιλογές. Πρόκειται για έναν αγώνα αναζήτησης των απλών και έξυπνων λύσεων, σκεπτικό που ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της μάρκας Dacia. Έναν αγώνα που προέχει η αξιοπιστία των αυτοκινήτων αλλά και η αποτελεσματικότητα των οδηγών.
Την προετοιμασία του Lodgy « Glace » έχουν αναλάβει οι ομάδες της Tork Engineering (αρχική σύλληψη, υλοποίηση, συναρμολόγηση), και της Sodemo (κινητήρας), ενώ το αυτοκίνητο υποστηρίζει με την τεράστια τεχνογνωσία της η ομάδα της Renault Sport Technologies (RST). Σε ολόκληρη τη διάρκεια του εγχειρήματος η ομάδα της RST προσφέρει την τεχνολογική και αγωνιστική της εμπειρία. Είναι οι άνθρωποι της συγκεκριμένης ομάδας που καλούνται να παίξουν το ρόλο του διευθυντή της ορχήστρας, και να διασφαλίσουν την αρμονική συνεργασία μεταξύ των διαφόρων προμηθευτών, των διαφορετικών τμημάτων (σχεδιασμού, μηχανολογίας), της μάρκας Dacia, και των πιλότων.
Το Lodgy « Glace » εκμεταλλεύεται αρκετές από τις τεχνολογικές λύσεις του προκατόχου του, του Dacia Duster « Glace », διαθέτει όμως και τεχνολογίες που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για εκείνο. Από τεχνική σκοπιά, στο πρωτάθλημα Trophée Andros, και η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο, και είναι τελικά το πεδίο που κρίνεται και η επιτυχία. Η εμπειρία των προηγούμενων συμμετοχών οδήγησε σε αρκετές αναλύσεις βάσει των οποίων το νέο μοντέλο να εμφανίζεται βελτιωμένο σε σημεία όπως :
- η ανάρτηση : κατασκευασμένη από υλικό CERAM, με 2πλά ψαλίδια και αμορτισέρ μεγάλων διαδρομών, λύση που υιοθετήθηκε και την προηγούμενη χρονιά, ενώ οι συνθήκες των αγώνων οδήγησαν τους μηχανικούς στον επανασχεδιασμό και την επανεξέταση του συνολικού set-up, σε ότι αφορά τη στήριξη των αμορτισέρ.
- η απόδοση του κινητήρα : στο περσυνό πρωτάθλημα ο στόχος για τον κινητήρα ήταν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόδοση της ροπής σε χαμηλές στροφές, ενώ για τη φετινή χρονιά η προσπάθεια έχει στόχο τη μέγιστη ιπποδύναμη, η οποία και εμφανίζεται αισθητά μεγαλύτερη.